Elvitte a cica a nyelved? Sokunknál előfordul, hogy hirtelen nem tudunk egy értelmes, összeszedett mondatot kinyögni amikor szükség lenne rá. Az igazat mondani nem mindig könnyű feladat, ezért is van az, hogy sokan küszködnek a tiszta, érhető kommunikáció elsajátításával.

 

A kommunikációs képességek nem csupán a karizmatikus vezetőknél fontosak. Bárki számára elengedhetetlen, aki normális kapcsolatok kiépítésére törekszik a munkahelyén, vagy a magánéletben. Ha nem tudod kifejezni magad, vázolni a nézőpontodat akár szóban, akár írásban, az negatív következményekkel járhat az élet minden területén. A következő jóga pózok segítenek a torokcsakra stimulálásában, ami a kommunikáció energetikai központja a testben. Amikor a torokcsakra ébren van és nagy az aktivitása, kevésbé okoz problémát, hogy kifejezd, amit a szíved vagy az elméd gondol.

 

Gyertya (Váll állás)

Ez a fordított testhelyzetű póz, jó hatással van a torokcsakrára, azáltal, hogy elárasztja a fület, a nyakat és a torkot vérrel. Egy jól kommunikáló személy, nem csak a beszédben, hanem a hallásban is jeleskedik, ha a torok csakránk blokkolva van és nem elég aktív, elképzelhető, hogy szelektív hallásunk lesz, és csak azt halljuk meg amit szeretnénk. A gyertya kiváló ászana, hogy energizáljuk a kommunikációs szerveinket. Amennyiben bármilyen okból, a fordított testhelyzetek ellenjavaltak számodra, próbáld ki a híd pózt, aminek hasonló hatása van.

 

 

 

Hal póz

Miután eltöltöttél 15 mély lélegzetnyi időt a gyertyában, válts a hal pózra. Ez az ászana kipréseli a bent ragadt, pangó energiát a torokcsakrából. Amikor úgy érzed egy gombóc van a torkodban, és nehezen tudsz megszólalni, általában a torokcsakrában rekedt stagnáló enegria miatt van. A hal póz gyakorlásával eleresztheted ezt az energiát.

 

 

Az oroszlán lélegzete

Most, hogy feltöltötted a torokcsakrádat, és a pangó energiától is megszabadultál, ideje hallatni a hangodat. Az oroszlán légzés csökkenti a feszültséget az arcizmokban, az állkapocs és a nyelv nyújtásával. Vegyél fel egy kényelmes térdelő sarokülés pózt. Orron keresztül lélegezz be. Majd szájon keresztül hangosan lélegezz ki, közben üvölthetsz is, mint egy büszke oroszlán. Kilégzés közben, nyisd ki a szád jó szélesre, és nyújtsd ki a nyelved amennyire csak tudod, próbáld meg elérni vele az álladat.

 

Tedd jobbá az életed és a kapcsolataidat, a kommunikációs képességeid csiszolásával. Ne feledd a kommunikáció ugyanúgy szól az információ befogadásáról mint megosztásáról.